Иглика Иванова

Иглика Иванова е докторант и преподавател в Софийския университет, с фокус върху взаимодействието между медиите, технологиите и демокрацията. Член е на Коалицията за медийна грамотност от 2018 година, както и на глобалния проект Media Education Lab от 2021 година. С над 20 години опит в създаването на мултимедийно съдържание и дигитални кампании, тя активно работи за развитието на медийната грамотност сред деца, младежи и възрастни чрез участие в публични лекции и други инициативи. Активист за отворено знание, данни и наука.

Тема

  • Въздействие на дигиталния маркетинг върху децата

Иглика Иванова представя критичен поглед към начина, по който дигиталната реклама достига до децата и как инфлуенсърите влияят на техните решения и възприятия. Модулът дава конкретни препоръки, базирани на официални регулации и съсвременни изследвания за етично и прозрачно създаване на съдържание, включително в контекста на скритата реклама и парасоциалните връзки.