Боряна Гигова

Д-р Боряна Гигова е преподавател по реклама и брандинг в Нов български университет. Тя притежава над 15 години международен опит в стратегически маркетинг, бизнес развитие и комуникации. Завършила е „Политически науки“ и „Политически мениджмънт и публични политики“ в НБУ, където защитава и докторска дисертация на тема „Медийната репутация като държавна политика“. Преподава сторителинг, брандинг и дигитален маркетинг и е член на журито на международния конкурс AdVenture.

Тема

  • Wellfluencing – Дигитално благополучие и положително съдържание

Д-р Боряна Гигова представя концепцията за wellfluence – създаване на онлайн съдържание с грижа за менталното здраве и етичната комуникация. Модулът разглежда как автентичността, доверието и съзнателният избор могат да изградят стойностни връзки с аудиторията – и защо истинското влияние не е в лайковете, а в отговорността.